وبلاگ میانرود شیراز

وبلاگ منطقه میانرود شیراز فارس - اخبار و گزارش

وبلاگ میانرود شیراز

وبلاگ منطقه میانرود شیراز فارس - اخبار و گزارش

وبلاگ میانرود شیراز

اگر به تاریخچه میانرود نگاهی بیندازیم این منطقه در جنوبی ترین نقطه شیراز کنار تپه های سرسبز و رودخانه فصلی چنار راهدار (نامی که در تابلوی شهرداری منطقه9 برای رودخانه ذکر شده است) سابقه جغرافیایی کهنی ندارد و فقط در یک مکانی چند خانه روستایی بوده است که به مرور تخلیه گردیده و مردمش آنجا را ترک گفتند. حدود سال 1357 آثار دیوار خرابه های آن کاملا مشهود بود.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

افتتاح آتش نشانی در میانرود

سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۱۴ ب.ظ

ساخت آتش نشانی یکی از ضرورتهای اساسی یک منطقه می باشد . چه بسا با بروز یک حادثه مثل آتش سوزی و نرسیدن بموقع اکیپ آتش نشانان خسارتهای جبران ناپذیری اتفاق بیفد یا جان کسانی در معرض خطر قرار گیرد . لزوم حظور یک پایگاه آتش نشانی از چند سال پیش در منطقه وسیع میانرود با داشتن شهرکهای زیاد و جمعیت بسیار و همچنین گسترش و اظافه شدن محله های جدید به اطراف مانند شهرک مدرس و بلوار طلائیه ، ساخت یک پایگاه آتش نشانی
در میانرود یکی از اساسی ترین ماموریتهای شهرداری منطقه ۹ قرار گرفت و این امر از دو سال پیش با انتخاب مکانی وسیع و قابل دسترس و امکان رسیدن به محل ماموریت در کوتاه ترین زمان ، کناره میدان جانباز میرزایی انتخاب گردید که به تمام نقاط و شهرکها دسترسی دارد . 

استفاده از بودجه و امکانات وسیع طرح را خیلی زود به ثمر رساند ، کمتر از دو سال ، و طبق گزارش گزارشگر سایت میانرود در سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ۲۲ بهمن افتتاح خواهد شد . ایستگاه علاوه بر داشتن پایگاه آتش نشانی مجهز به ارژانس نیز خواهد بود . همچنین قسمتهای اداری و دفتری آتش نشانی سیراز در این مکان قرار دارند . ساختمان دارای طرح و ساخت زیبایی نیز می باشد که در هیچ کجای شیراز سابقه نداشته است .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی