وبلاگ میانرود شیراز

وبلاگ منطقه میانرود شیراز فارس - اخبار و گزارش

وبلاگ میانرود شیراز

وبلاگ منطقه میانرود شیراز فارس - اخبار و گزارش

وبلاگ میانرود شیراز

اگر به تاریخچه میانرود نگاهی بیندازیم این منطقه در جنوبی ترین نقطه شیراز کنار تپه های سرسبز و رودخانه فصلی چنار راهدار (نامی که در تابلوی شهرداری منطقه9 برای رودخانه ذکر شده است) سابقه جغرافیایی کهنی ندارد و فقط در یک مکانی چند خانه روستایی بوده است که به مرور تخلیه گردیده و مردمش آنجا را ترک گفتند. حدود سال 1357 آثار دیوار خرابه های آن کاملا مشهود بود.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

افتتاح شعبه عابر بانک میانرود بانک ملت

جمعه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۲۶ ب.ظ

در تابستان امسال ، شعبه عابر بانک میانرود بانک ملت افتتاح شد و همزمان با راه اندازی آن دو دستگاه عابر بانک نیز نصب و در خدمت مردم ساکن منطقه میانرود قرار گرفت .

افتتاح یک شعبه از یک بانک یکی از نیازمندیهای بحق این منطقه نوپا می باشد که شایسته است اقدام سریع صورت گیرد و با بالا رفتن جمعیت میانرود ، از سالها پیش این نیاز احساس می گردید ولی متاسفانه هیچکدام از بانکا چنین اقدام خداپسندانه تا کنون انجام نداده بودند تا اینکه مدیریت استان فارس بانک ملت و درک نیاز همشهریان 

خود به خدمات بانکی اقدام به افتتاح این شعبه در مرکز منطقه میانرود و یکی از پر ترددترین محلها کردند . ما ضمن ارج نهادن به تلاش مدیریت بانک ملت آرزومندیم دیگر بانکها نیز از این بانک تآسی نموده و کار مشابهی را انجام دهند .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی